Sunday, March 17, 2019

BUSINESS MOBILE SPA SATU PELABURAN BUSINESS YANG BIJAK

Dalam memilih kerjaya.. Kita akan pastikan hasil yang kita dapat setanding dengan kerja yang kita buat... Kelebihan dan knowledge yang kita ada dalam sesuatu bidang..

Sebab tu kebiasaannya kita pilih bidang kerja  kita ikut ape yang kita belaja... Dan majikan pun selalu pilih bakal pekerja yang ada pengalaman ataupun faham tentang bidang tugas kita...

Kita kerja sejajar dengan gaji yang bakal kita dapat setiap bulan...

Tapi.. Dalam memilih bidang perniagaan.. Selain daripada minat dan keinginan... Kita kena ada ilmu tentang perniagaan.. Kita kena faham dengan perniagaan yang kita pilih..

Dalam perniagaan... Kita kena pastikan modal yang kita letak... Tak sia-sia.. Nak jadi usahawan.. Hati kena kental dan mental kena kuat.. Faham tentang untung rugi.. Naik turun satu-satu perniagaan..

TETAPI

Mobile Spa di bawah The Walking Beauty adalah satu pelaburan yang bijak.. Sangat bijak.. Sangat menguntungkan.. Tiada risiko dan memerlukan keazaman yang teguh.. Usaha yang kuat..

Kenapa nak labur RM20 ribu kalau boleh labur RM2 ribu untuk sebuah perniagaan yang tiada risiko rugi..

KENAPA

The Walking Beauty Projek adalah satu pelaburan yang menguntungkan

1.  Sesiapa pun anda sebagai wanita boleh memiliki mobile spa atas nama anda sendiri dengan modal yang rendah..

😍 Tiada kos tambahan cam nak kena baya gaji pekerja... Bil api air... Komisen kepada trainer atau founder.. Keuntungan 100% milik anda...

😍 Training dalam masa yang singkat selama 1 hari di rumah anda sendiri..  dan tak payah nak berkursus selama 3 ke 6 bulan... Tak timbul masalah tak boleh nak attend kursus sebab komitmen lain.. Anak.. Or family.. Kerja..

2. Kita tak perlu risau tentang naik turun perniagaan Mobile spa kerana business ini bukan business bermusim.. Business sentiasa ada permintaan.. 

Sebab tu ianya adalah satu pelaburan yang bijak.. Bukan business yang sekejap turun.. Sekejap naik.. Selalu rugi.. Kadang2 untung..

Dengan modal rendah.. Kita boleh dapatkan semula modal dalam masa 2 bulan dan kaut keuntungan pada bulan2 seterusnya selagi kita menjalankan perniagaan tersebut..

3. Perniagaan yang bersistem.. Yang ni penting.. Nak buat sistem dalam perniagaan kita agak sukar.. The Walking BeautY Projek adalah projek yang menggunakan produk Shaklee dan shaklee dah pun ada sistem die sendiri.. Jadi.. Sebagai beautician.. Kita hanya manage cash kita.. Bank statement.. Perbelanjaan.. Saving.. Saham.. Etc.. Etc...

Slip gaji.. Bonus bulanan.. Tahunan.. Kenaikan pangkat.. Tu semua shaklee dah uruskan... Jadi... Dengan Mobile Spa TWB tadi.. Kita bukan buat spa je.. Pegi sana sini hanya untuk bagi servis spa... Tak..
Sambil tu kita kongsi kebaikan suplemen shaklee yang sangat selamat dan berkesan..

Seandainya kita tak menjalankan aktiviti spa.. Kita boleh sharing tentang suplemen dan shaklee kan semua org.. Sebab target kita nak semua org semakin sihat...

4.  Mobile Spa The Walking Beauty jugak menawarkan income dari 6 penjuru yang mana cash yang kita dapat bukan dari servis spa sahaja... Tak buat spa pun boleh dapat duit... Macam mane la agaknye kan...


5.  Apa yang anda dapat dengan nilai yang anda laburkan sebanyak RM1999 atau Rm2999 antaranya Facial, Sauna, Body Scrub, Foot & Hand spa dan Aura Milk Bath...  Semua skills ni anda dapat.. Dan boleh apply bila2 masa and dimana sahaja untuk anda dapat income spa..

Kenapa pelaburan ni sangat menguntungkan.. Sebab anda terima sebuah mobile spa lengkap dengan harga ni..

Produk yang sangat2 berkesan dan boleh digunakan sehingga 6 bulan... Modal dah balik pun barang masih ada...

Kita tak payah dah susah2 nak cari barang untuk mulakan servis spa kita.. Once anda register.. Semua kami akan uruskan sehingga la anda terima semua equipment.. Produk.. Sijil..

Banyak lagi keuntungan yang anda boleh dapat dengan perniagaan home and mobile spa di bawah the walking Beauty Projek Ni..

Penjelasan lengkap adalam dalam busines preview percuma Khamis ni.. Dalam group wasap.. Secara online..x perlu susah2 datang pada kami...

Hubungi saya
Aqlis Zamia 0125747547 untuk dengarkan prwview...

No comments:

:: CHECK UP ANAK BERJADUAL DIHOSPITAL MENYUSAHKAN ::

Haiii allss...  Lame dah tak share ape-ape cerita.. and kali nih... aku nak share pasal bawak anak check up bulanan kat klinik ibu dan ana...

Yayah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Mak

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Abang

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Kakak

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Adek

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers