Sunday, September 15, 2019

:: ADA PELUANG BAGUS KE BUSINESS MLM SHAKLEE ::

What???!!!!

MLM????!!!!!!!

A biG NO for some people... Diorg dah pasak dalam kepala.. MLM ni kayakan orang atas...

System MLM sangat tak adil... Simpan stok bernilai puluh ribu akhirnya pasang sendiri kat umah.. Atau.. Bagi je kat family n sedara mara...

Nah!!! Baca pengalaman aku...
-------------------------------------------------------------------

Downline aku buat sales lebih dr aku.. and naik rank sama level ngan aku... Tanpa sedikit percent pun aku dapat dr dia.. Tak de duit senang ok...

Aku leader die kot.. Patutnya percent aku mesti ada kan?? Tapi.. Kalau sales aku sendu dari die.. Aku x boleh dpt apa2 dari dia...

Haaaa... Fair kan.. Sape hebat dalam business.. Die la yang naik dulu.. Sebab kita bawak empire masing2.. Takde isitileh aku keje untuk orang atas..

-------------------------------------------------------------------

Shaklee tak kan bagi ko senang-senang makan duit downline ko...

Dan Shaklee akan senang-senang bagi pada korang yang mampu guide ramai orang untuk bina empire sendiri... Ade leadership bonus tau... 💃💃💃💃💃

Kita tak kaya sorang-sorang tau.. Kita ajak ramai orang kaya sama-sama.. 😍

Dan kita bukan wat business paksa org beli and simpan je stok bawah katil...

Its all about hidup dalam sihat dengan cara Shaklee... Apa guna habis berjuta dengan R&D tapi org tak tau kelebihan Shaklee..

Apa guna tapis 1 bahan beratus kali kalau kita x boleh nak share dengan customer yang Shaklee ni sangat selamat...

Kat sini la peluang U buat business Shaklee.. U are the One yang akan share semua kelebihan Shaklee pada orang ramai..



Thats the beauty of MLM Shaklee...

-------------------------------------------------------------------

Empire mane yang korang kena join... Korang kena pilih empire yang betul.. Yang bagi korang benefits tentang semua aspek dalam kehidupan...

Nak business ni... Orang kata hati kena kental... Minda pun kena minda business.. Pusing sane duit masuk.. Pusing sini duit masuk...

Sebab tu team kena betul...

Jap gi join diorg.. Tanye soalan pun susah nak jawab... Input pun tak dak.. Lepas register ko jalan la sendiri...

Haaaa... Sendu gak tu...

Ko baca la buku ijau Shaklee tu... Ko cari la gamba dalam website Shaklee...
Bila cakap sket kena tempelak... Ko tak usaha.. Ko yang tak fokus..

Alamak... Kita dah la baru nak mula.. Sekali die punya hentam... Tu yang hentam.. Yang tinggai bodo je buat tak tau... Mana hala nak tuju pun kelam...

Haaaa... Haru...

Nak cerita pasal hidup sihat ni.. Jap lagi nganga pening sorang-sorang... 🤣

-----‹@ -----‹@ -----‹@ -----‹@ -----‹@ -----‹@



Sebab tu la aku memang bersyukur sangat dok bawah Team JUTAWAN ni.. Bawah 10 orang Master yang hari-hari tak tau bosan guide anak cucu cicit piyut sume...

Ilmu tak masuk akal pun diorg ajau tau..
Ilmu mahai giler pun bagi free je..







Memang diorg nak kita semua kaya.. Alasan diorg bosan jenjalan overseas tak bawak dowline sama.. 🤣🤣

Tak logik ek alasan diorg nak soh kita kaya sama..

Nah.. Ni lagi 1 ilmu tak masuk akal Master ajau dalam TEAM..

Haaaa... Jap lagi sambung.. Nak cerita pasal unlimited income dengan Shaklee...

OK Now!! How did I started my business
-------------------------------------------------------------------

The Walking Beauty Projek.. Business Home & Mobile Spa Shaklee yang diilhamkan oleh salah seorang Master kami.. Master Ainul Shahrazad..

100% gunakan produk Shaklee..



Dengan business ni aku mula consume produk Shaklee ni.. Selain dari skincare die.. Suplemen dah tentu...

Nampak macam business biase-biasa kan.. Tapi selain dari instant cash yang aku dapat dari servis Mobile Spa aku... Of course bonus bulanan dari Shaklee bila achieve targat sales...

Bukan sebab duit tu yang aku dapat.. Tapi sistem pembayaran bonus dan bonus statement setiap bulan tu buatkan aku ade income kedua yang membolehkan aku beli aset gunakan bonus statement tu...

Sama macam payslip... 😊😊

Lagi 1..

Detox Program yang skrg ni dah batch ke 15 pun...





Program yang bantu ramai orang kurus lebih sihat... Fokus die bukan untuk kurus.. Tapi fokus die adalah untuk buang toxin dalam badan...

Dari projek ni jugak kita boleh buat income and dapat bonus..

Lagi sekali.. Fokus kita bukan duit tu.. Tapi.. System pembayaran bonus tadi... It helps a lot untuk kita cantikkan payslip kita..

-------------------------------------------------------------------

Sebab tu kat atas tadi aku syorkan korang pilih team yang betul untuk ambil peluang buat business Shaklee ni...

Come on...

Minda kelas ketiga akan cakap kami ni nak kaut duit org dengan business kami... Tapi rata-rata dalam team kami...

Lebih banyak sebarkan kebaikan bila kita consume suplemen... Kebaikan detox.. And jadi cantik dan lebih sihat dengan spa Shaklee..

Kalau masih ada yang tau tentang kepentingan perkara-perkara kat atas tu... Its ok.. Bukan salah u alls.. Its just our team yang belum cukup sebarkan tentang perkara ni..

Dalam tak sedar...

Ramai dah yang kita bantu untuk lebih sihat..

Ramai dah kita bantu buat income hari-hari..

And untuk korang yang belum tau.. Masih belum terlambat... Kami masih berusaha untuk Share tentang Shaklee dengan korang..

Dan dengan bantuan yang salurkan dari business Shaklee ni... Alhamdulillah... Rezeki tu datang tanpa diduga...

NOW!!!

Rezeki macam mana yang kita boleh dapat melalui business ni...

Itulah 3C yang Shaklee tawarkan...

1. Cash Bonus

Masuk Akaun setiap bulan tanpa miss ikut pencapaian kita..

Yang ni semua SID Boleh dapat.. Tak de masalah...

2. Car Bonus

Haaaa yang ni dalam proses aku nak dptkan.. Name je Car Bonus.. Tapi tak dapat kereta tau..

Dapat duit.. Terus masuk akaun jugak..  For sure lah ade kelayakan die...

Cumanya dah pesan 2 kali kat atas tu.. Pilih team yang tepat untuk guide kita..

3. Convention Trip

Trip yang menawarkan kita melancong keluar negara dan bertaraf 5 bintang...

Bape pulih ribu kita nak savings untuk percutian 5 bintang...

Sama macam kita nak set up spa berkonsepkan Bali.. Betul tak?

Tapi.. Dengan Shaklee semuanya percuma and dapat duit belanja sekali..



U alls boleh join team saya..

¡ANda team samada melalui TWB Projek.. Atau sebagai SID...

Its really fun and yang penting.. Ade 2nd income....

Komen je persoalan anda dan saya akan jawab... No problem... Atau.. Klik link kat bawah untuk hubungi saya melalui whatsapp..


Home n Mobile Spa
Beauty Parcel by Aqlis Zamia
New Beautician Wanted

https://twbaqlismia.wasap.my/

❤Team Jutawan
Ubaidah Yusof
Your Expert TWB Spa Trainer



5 comments:

musnad said...

Shaklee Best!
Gud luck ubai 😘

AQLIS ZAMIA said...

Tq babe... 🤗

hajarmatjam said...

InsyaAllah kak. Bantu orang lebih sihat. Jom sebarkan kebaikan shaklee :)

Wan Syahida said...

Memang best.. Team pun best.. Good luck!!

Syuhaidah Rahmam said...

peluang baik punya dalam shaklee insyaallah :)

:: CHECK UP ANAK BERJADUAL DIHOSPITAL MENYUSAHKAN ::

Haiii allss...  Lame dah tak share ape-ape cerita.. and kali nih... aku nak share pasal bawak anak check up bulanan kat klinik ibu dan ana...

Yayah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Mak

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Abang

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Kakak

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Adek

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers