Thursday, January 10, 2019

:: TEKANAN BUATKAN KITA INGIN CAPAI IMPIAN ::

Tengok rumah sendiri.. Dinding berconteng dari muka pintu sampai ke dapur.. Nak cat pun fikir banyak kali.. Takut duit tak cukup.. Nak buat belanjer untuk sekolah anak-anak.. Takut kalau-kalau ade keperluan yang kena beli tiba-tiba.. 

Tengok kain baju yang banyak.. Nak pasang kabinet setiap bilik untuk baju.. atau almari yang proper pun fikir banyak kali... Almari yang ada tu.. sumbat selagi boleh... 

Tengok ruangan dapur dan ruang tamu.. Bukan nak perabot mahal pun.. ataupun perabot lengkap.. cukup jer kalau ade rak untuk perhiasan sikit.. rak untuk pinggan mangkuk yang elok and nampak tersusun.. 

Serabut... stress pun iye.. dah kemas pun nampak tak kemas.. sebab.. semua menda tak de tempat simpan die.. haaiihhh.. sadis tul tengok rumah sendiri... Impian tu datang dalam kehidupan seharian yang sadis nih.. 

Bila kita tengok anak-anak.. kita cuba beri mereka yang terbaik... kemas untuk diorang.. carikan rak yang proper untuk buku dan peralatan sekolah... cadar yang mudah nak urus.. 

Ya.. bila fikirkan anak-anak.. impian tu datang...

Impian untuk anak-anak mempunyai kehidupan yang selesa.. 

Aku cuma nak anak-anak ade bilik masing-masing.. Ade ruang riadah di rumah.. Ade kolam renang.. Ade Home Spa.. Ade ruang belajar yang selesa.. Ruang Solat untuk berjemaan kami 6 beranak.. Ruang dapur ringkas dan moden.. Ruang tamu dan ruang rehat outdoor... 

Ape impian aku sebenarnyer... Yup... sebuah rumah yang selesa...  


Berani ke orang macam aku pasang impian untuk ade rumah macam nih... 500K nye nilai rumah.. Vista Kirana, Melaka.. Betul betul memenuhi selera anak-anak.. 

Tak.. Dulu aku cuma pandang je bila lalu depan Vista Kirana tu.. Usha kat FB design rumah die.. Ya Allah.. Membuak-buaknya dalam dada nak dapatkan rumah nih... This time.. its not about layak... sebab semua orang layak.. tapi macam mana kita usaha nak dapatkan impian kita.. biarpun orang lain kata mustahil... 

Bila aku jumpa Shaklee 2012 dulu... aku tak tau pun yang aku boleh beli aset dengan berniaga menggunakan shaklee sebagai platform.. Aku cume perlu jual produk shaklee untuk jadi jutawan.. iye.. aku tak tau.. sampailah aku join The Walking Beauty Projek... 


Projek spa yang banyak membantu aku untuk dapatkan instant cash... Tapi ape yang buatkan aku tertarik adalah bonus bulanan die yang di statementkan... dan dari statement ni jer... boleh dah beli aset.. Sekarang nih aku dah makin jinak dengan Shaklee... 


Spa shaklee ni yang bakal mendorong aku untuk dapatkan rumah impian... 

Macam mane.. macam mane plak boleh dapat dengan Spa Shaklee... 

Sebab Shaklee ade tawarkan 3C dalam Shaklee...

Yang ni aku clearkan dalam post akan datang... ape tu 3C dalam Shaklee.... 

Cumanya dalam kita kejar impian.. Banyak yang kite kena titik beratkan... Kenapa impian perlu dizahirkan supaya.. Orang yang dekat dengan kita sama-sama usaha dan bantu kita untuk capai impian... 


Sign up under my team... 

Kami guide anda buat income dari spa
Buat income dari Shaklee...
Kenaikan pangkat...
Percutian mewah..

0125747547
0125747547
0125747547


No comments:

:: CHECK UP ANAK BERJADUAL DIHOSPITAL MENYUSAHKAN ::

Haiii allss...  Lame dah tak share ape-ape cerita.. and kali nih... aku nak share pasal bawak anak check up bulanan kat klinik ibu dan ana...

Yayah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Mak

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Abang

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Kakak

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Adek

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers